G&G Web Design - Κατασκευή Ιστοσελίδων

MOTO TEAM Συμεωνίδης

Ο πελάτης

Εδώ και 42 χρόνια, η Moto Team Συμεωνίδης με πίστη, πάθος και αγάπη για τον δικυκλισμό, αναπτύσσεται συνεχώς στον τομέα της εμπορίας και της επισκευής (service) μοτοσυκλετών καθώς και την πώληση όλων τον απαραίτητων αξεσουάρ για μια ασφαλή οδηγική εμπειρία.

Η Moto Team Συμεωνίδης συνεργάζεται και αντιπροσωπεύει τους μεγαλύτερους παραγωγούς μοτοσυκλετών παγκοσμίως, όπως: KTM, Husqvarna, Sym, Daytona, Thor, Hebo, Alpinestars, Icon κ.α..

Ο στόχος της εταιρίας ήταν και  παραμένει η παροχή των καλύτερων τεχνικά και τεχνολογικά λύσεων για τον κάθε ένα πελάτη ξεχωριστά, αλλά και η πλήρης κάλυψη όλων των αναγκών του πελάτη αναφορικά με τον δικυκλισμό.

Αρχική σελίδα

Το έργο

Το ζητούμενο

Έχοντας αναλάβει και ολοκληρώσει την προηγούμενη αναβάθμιση του ηλεκτρονικού καταστήματος με είδη μοτοσυκλέτας της Moto Team και έχοντας επιτύχει σημαντική βελτίωση και πολύ καλά αποτελέσματα στις online πωλήσεις της εταιρείας, χαρήκαμε ιδιαίτερα όταν η κ. Έλενα Συμεωνίδου, υπεύθυνη του e-shop της Moto Team επικοινώνησε μαζί μας για την ανανέωση του moto-team.gr.

Στόχος του redesign ήταν η ανανέωση των τεχνολογιών, η έμφαση στην πρόσβαση από κινητές συσκευές, το σύγχρονο design και η προσθήκη δυνατοτήτων που θα αναβάθμιζε την εμπειρία χρήστη κατά την αναζήτηση και αγορά των προϊόντων που τον ενδιαφέρουν.


Η μεθοδολογία

Μέσα από την πολυετή εμπειρία μας στην κατασκευή επιτυχημένων ιστοσελίδων, στην G&G έχουμε αναπτύξει τη μεθοδολογία ανάπτυξης ηλεκτρονικών καταστημάτων G&G D.S.D.D. (Discovery Strategy Design Development) μέσω της οποίας, με συγκεκριμένο και απλό για τον πελάτη μας τρόπο αναλύουμε τους στόχους του ηλεκτρονικού καταστήματος, καθορίζουμε την στρατηγική με την οποία θα τους επιτύχουμε και προχωρούμε στη αποκλειστική σχεδίαση και στην in-house ανάπτυξη της ξεχωριστής διαδικτυακής παρουσίας της εταιρείας.


Σελίδα κατηγορίας προϊόντων


 Discovery Phase 

Η ανάπτυξη της νέας ιστοσελίδας ξεκίνησε μέσα από μία σειρά discovery meetings -  συναντήσεων "ανακάλυψης" κατά τις οποίες βοηθήσαμε τον πελάτη να ξεκαθαρίσει και καταγράψαμε:

  • Την τωρινή θέση της εταιρείας στην αγορά των μοτοσυκλετών και των αξεσουάρ για μοτοσυκλέτες και αναβάτες
  • Τον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας
  • Τη θέση - στόχο (positioning) στην οποία στοχεύει
  • Τους ιδανικούς πελάτες της εταιρείας και τις ανάγκες τους
  • Τα μετρήσιμα αποτελέσματα που θέλει να πετύχει με την ανανέωση της εικόνας της στο Internet


Buyer Personas

Μέσα από τα discovery meetings δημιουργήσαμε τα buyer personas της Moto Team, τα πρότυπα που αντιπροσωπεύουν τον μεγαλύτερο μέρος των πελατών της εταιρείας. Για κάθε πρότυπο πελάτη καθορίσαμε ηλικιακή και οικονομική ομάδα, τρόπο ζωής, ενδιαφέροντα, ανάγκες και λύσεις που μπορούμε να τους δώσουμε, ώστε να μπορέσουμε να απευθυνθούμε σε αυτούς με τον καλύτερο τρόπο.


Buyer Personas


 Strategy Phase 

Στη φάση του strategy  - της στρατηγικής, αναλύσαμε τα αποτελέσματα που είχαμε από το discovery, τους πιθανούς τρόπους με τους οποίους μπορούμε να επιτύχουμε τους στόχους της εταιρείας και πως μπορούμε να τους εξυπηρετήσουμε μέσα από την σχεδίαση και την ανάπτυξη της νέας ιστοσελίδας, την τοποθέτηση της στην αγορά και την προώθηση της μέσα από τα πολλαπλά κανάλια μάρκετινγκ που είναι διαθέσιμα στην Moto Team.


 Design Phase 

Η φάση του design ξεκινάει πάντα με την έρευνα βάση των αποτελεσμάτων του discovery και του strategy και έχοντας στο μυαλό μας τον κύριο στόχο μας: να έχει το ηλεκτρονικό κατάστημα τα καλύτερα αποτελέσματα και την μεγαλύτερη απήχηση στους πελάτες - πρότυπο του Moto Team που καθορίσαμε κατά τη φάση της επιλογής των Buyer Personas.


SiteMap & User Flows

Αφού καθορίσαμε το περιεχόμενο και τη δομή που θα έχει το ηλεκτρονικό κατάστημα για την σωστότερη παρουσίαση του, σχεδιάσαμε το Site Map του Moto Team - τη δομή και κατανομή των σελίδων του - καθώς και τα User Flows - τις διαδρομές που ακολουθούν οι επισκέπτες του e-shop από την πρώτη επαφή με το site μέχρι την ολοκλήρωση των παραγγελιών τους.


Moodboards και Stylescapes

Για κάθε buyer persona σχεδιάσαμε ένα stylescape - μία γραφική αναπαράσταση του στυλ του πελάτη, των αναγκών του, των λύσεων που προτείνει η Moto Team και των επιλογών design που ταιριάζουν περισσότερο στην κουλτούρα και την ιδιοσυγκρασία του. Τα stylescapes μας επιτρέπουν να έχουμε ένα σταθερό σημείο αναφοράς ώστε να επιτύχουμε ομοιόμορφο και συνεπές design σε όλο το website.


Stylescapes - Επιλογή σχεδιαστικής κατεύθυνσης



 Αποκλειστικό Design 

Στη σχεδίαση του νέου ηλεκτρονικού καταστήματος της Moto Team θελήσαμε να δώσουμε έμφαση στη μεγάλη γκάμα προϊόντων του ηλεκτρονικού καταστήματος και στις κορυφαίες μάρκες που αντιπροσωπεύει. Επίσης, θελήσαμε να κάνουμε εμφανείς τις 4 κύριες κατηγορίες αναγκών που καλύπτει η Moto Team: είδη Enduro, scooters και είδη για την ανετότερη και ασφαλέστερη μετακίνηση στην πόλη, δώρα, αξεσουάρ και casual ρούχα από εταιρείες της μοτοκίνησης καθώς και πλήρη γκάμα ανταλλακτικών και αναλωσίμων.

Στην αρχική σελίδα του moto-team.gr δώσαμε εύκολη πρόσβαση στους επισκέπτες του e-shop στα είδη που είδαν πρόσφατα, στις κατηγορίες του καταστήματος, στα best sellers, στις ευκαιρίες καθώς και στις νέες παραλαβές ώστε να είναι πάντα ενημερωμένοι για τις τελευταίες αγορές που μπορούν να κάνουν. 

Με το ξεκάθαρο, πολυεπίπεδο μενού του moto-team.gr ο επισκέπτης μπορείς εύκολα και διαισθητικά να βρει την κατηγορία που τον ενδιαφέρει, να επιλέξει συγκεκριμένη μάρκα αλλά και να δει τα πιο πρόσφατα προϊόντα καθώς και τα προϊόντα της κατηγορίες που προσφέρονται με έκπτωση.

Στο footer της ιστοσελίδας τονίσαμε χαρακτηριστικά και αξίες που διαφοροποιούν το moto-team.gr και το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.

Στη σελίδα της κατηγορίας των προϊόντων, χάρη στον μηχανισμό διαχείρισης ηλεκτρονικών καταστημάτων της G&G, υπάρχει δυναμική αναζήτηση με φίλτρα οριζόμενα από τους διαχειριστές του e-shop. Στα προϊόντα εμφανίζεται αυτόματα η έκπτωση τόσο σαν ποσοστό όσο και χρηματικά, η μάρκα των προϊόντων, αν είναι νέα προϊόντα, καθώς και αν αυτά συνοδεύονται από δωρεάν μεταφορικά.

Δουλέψαμε ιδιαίτερα την παρουσίαση του κάθε είδους, φροντίζοντας ώστε ο επισκέπτης του e-shop να έχει γρήγορα μία ξεκάθαρη εικόνα του προϊόντος, τόσο από την έμφαση στη φωτογραφία όσο και από την σωστή ιεράρχηση του τίτλου, της περιγραφής και των χαρακτηριστικών του είδους. Οι χρήστες του moto-team.gr μπορούν να δουν και να γράψουν αξιολογήσεις για το κάθε είδος, καθώς και να επιλέξουν και κάποια από τα σχετικά είδη - είδη που ταιριάζουν ή συμπληρώνουν το προϊόν που σκέφτονται να αγοράσουν.


Σελίδα προϊόντος

Όπως και με όλους τους πελάτες μας, στο στάδιο του strategy βοηθήσαμε τους διαχειριστές του moto-team.gr να κατανοήσουν τη δύναμη και τη σημαντικότητα του συχνού και σωστού blogging. Στο ηλεκτρονικό κατάστημα του Moto Team ενσωματώσαμε τον μηχανισμό blogging της G&G που επιτρέπει την αποτελεσματική συγγραφή και προώθηση των άρθρων του e-shop και την εύκολη και εύχρηστη αναζήτηση και ανάγνωση από τους επισκέπτες του site.

Πληροφορίες για την εταιρεία, το ιστορικό της και την οργάνωση της μπορούν να διαβάσουν οι επισκέπτες σε 3 σελίδες που αναφέρονται στην Εταιρεία, στο κατάστημα - έκθεση - των προϊόντων και στο συνεργείο της Moto Team.

Τα χρώματα που επιλέξαμε είναι αυτά της εταιρικής ταυτότητα της εταιρίας με το κόκκινο να επικρατεί συνοδευόμενο από το μαύρο και το άσπρο, δίνοντας μία μοντέρνα και δυναμική αίσθηση.

Το λογότυπο της εταιρίας ανανεώθηκε προσθέτοντας προσεχτικές πινελιές σε συγκεκριμένα σημεία, καθιστώντας το τεχνικά αρτιότερο, πιο μοντέρνο και πιο δυναμικό, ενισχύοντας την αίσθηση της ταχύτητας και της κίνησης.


Διακριτική ανανέωση λογοτύπου

Ακολουθώντας την πάγια πολιτική της εταιρείας μας, όπως και σε όλα τα έργα της G&G, έτσι και για το www.moto-team.gr δεν έχει χρησιμοποιηθεί κάποιο έτοιμο template από το Internet αλλά έγινε αποκλειστική σχεδίαση του e-shop από την G&G ώστε να ανταποκριθούμε στις ανάγκες και το ύφος της εταιρείας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.


 Τελευταίες τεχνολογίες  

Στην σχεδίαση (design), στην ανάπτυξη της λειτουργικότητας (development) αλλά και στη διεπαφή του χρήστη με την ιστοσελίδα (ui/ux), χρησιμοποιήσαμε τις τελευταίες δοκιμασμένες τεχνολογίες και τις καλύτερες διεθνείς πρακτικές ώστε να επιτύχουμε: α) κορυφαία εμπειρία χρήστη, β) ταχύτατη λειτουργία, γ) συμβατότητα με όλους τους σύγχρονους browsers και δ) σωστή και πλήρη προσπελασιμότητα από τις μηχανές αναζήτησης.


Βασισμένο στην πλατφόρμα g-shop της G&G

Το e-shop της Moto Team χτίστηκε πάνω στην custom πλατφόρμα διαχείρισης ηλεκτρονικών καταστημάτων της G&G, επιτρέποντας στους χειριστές της σελίδας να προσθέτουν ταχύτατα και με απλό και εύχρηστο τρόπο, κατηγορίες, προϊόντα και χαρακτηριστικά, εκπτώσεις, προσφορές, σχετικά προϊόντα και όλες τις παραμέτρους που αφορούν τις online πωλήσεις της εταιρείας. Παράλληλα ενσωματώσαμε το πλήρες σύστημα διαχείρισης περιεχομένου G&G CMS που επιτρέπει στην Moto Team να διαχειριστεί όλες της σελίδες της ιστοσελίδας καθώς και να προσθέσει άρθρα και νέα στο blog της. 


To blog της Moto Team

Χωρίς την ανάγκη plugin

Όλη η λειτουργικότητα του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι ενσωματωμένη στην μηχανισμό διαχείρισης ηλεκτρονικών καταστημάτων g-shop της G&G, χωρίς την ανάγκη αγοράς, εγκατάστασης, αναβάθμισης και ελέγχου διαφόρων plugin διαφορετικών κατασκευαστών που συχνά οδηγούν σε ασυμβατότητες και αυξάνουν κατακόρυφα την πολυπλοκότητα της διαχείρισης των ηλεκτρονικών καταστημάτων.


Αυτοματοποιημένη διασύνδεση με online καταλόγους

Χάρη στους μηχανισμούς αυτόματης διασύνδεσης που ενσωματώνει η custom πλατφόρμα ανάπτυξης ηλεκτρονικών καταστημάτων της G&G, η Moto Team ενημερώνει αυτόματα πολλαπλές πλατφόρμες παρουσίασης προϊόντων, όπως το skroutz.gr, το bestprice.gr, το car.gr, το Google Merchant Center και το Facebook.


 Responsive Σχεδίαση 

Ακολουθώντας την αρχή 100% Responsive της G&G, το website της Moto Team εμφανίζεται όμορφα, σωστά και ταχύτατα, τόσο σε σταθερούς και φορητούς υπολογιστές όσο και σε κινητά τηλέφωνα, smartphones, tablets, web tv κλπ.


Responsive Design


 G&G SEO Rules 

Στην G&G, εδώ και χρόνια έχουμε αναπτύξει μία σειρά κανόνων, τα G&G S.E.O. Rules που ανανεώνουμε συνεχώς και ακολουθούμε πιστά σε όλα τα στάδια του έργου. Αποτέλεσμα των κανόνων αυτών είναι οι ιστοσελίδες που αναπτύσσουμε να επιτυγχάνουν υψηλότατες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης.

Ειδικά για την προώθηση των προϊόντων του e-shop και την υψηλή κατάταξη τους στις μηχανές αναζήτησης, η πλατφόρμα g-shop της G&G ενσωματώνει αυτοματοποιημένους μηχανισμούς προώθησης που δουλεύουν αυτόματα, χωρίς την ανάγκη παραμετροποίησης τους από τους διαχειριστές του e-shop και εξασφαλίζουν υψηλές θέσεις.


Το Αποτέλεσμα

Αύξηση των επισκεπτών του e-shop κατά 397,5% τους τελευταίους 3 μήνες: Χάρη στις τελευταίες τεχνολογίες που χρησιμοποιήσαμε,  την ανανεωμένη σχεδίαση με έμφαση στην πρόσβαση από τις κινητές συσκευές, και τις στρατηγικές αλλαγές στη δομή και παρουσίαση του περιεχομένου και των προϊόντων του e-shop, επιτύχομε σημαντική αύξηση της επισκεψιμότητας του ηλεκτρονικού καταστήματος, που μόνο στους τελευταίους τρεις μήνες, αγγίζει το 400%/

Εμφάνιση στην 1η σελίδα της Google: Με την ανανέωση του moto-team.gr κρατήσαμε και βελτιώσαμε τις υψηλές θέσεις που το ηλεκτρονικό κατάστημα κατέχει στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, τόσο σε γενικές αναζητήσεις της κατηγορίας ( π.χ είδη μηχανής, ανοιχτά κράνη, στολές  motocross κλπ) όσο και σε αναζητήσεις για συγκεκριμένα είδη (με μάρκα, μοντέλο κλπ).

Μοναδική, Ξεχωριστή σχεδίαση: Βασισμένοι στα αποτελέσματα των φάσεων του discovery, του strategy καθώς και τον Buyer Personas και των stylescapes που αναπτύξαμε, δημιουργήσαμε ένα μοναδικό design για την Moto Team. Ο επισκέπτης του moto-team.gr από την πρώτη ματιά γνωρίζει ότι βρίσκεται σε ένα e-shop που ξεχωρίζει, που είναι φιλικό, εύχρηστο και σωστά δομημένο και που αντιπροσωπεύει την προσοχή που δίνει η εταιρεία στην λεπτομέρεια και στην ικανοποίηση των πελατών της.

Νέες λειτουργίες: Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών του e-shop προστέθηκαν νέες λειτουργίες όπως η λίστα "Είδατε πρόσφατα" με γρήγορη πρόσβαση στα τελευταία προϊόντα που είδε ο πελάτης, η δυνατότητα "Αξιολόγησης" του κάθε προϊόντος, "Σχετικά" προϊόντα που μπορούν να συνοδέψουν το κάθε προϊόν, προτεινόμενα προϊόντα βάση των αγορών των άλλων πελατών του ηλεκτρονικού καταστήματος και άλλες ευκολίες.

Παρουσία σε όλα τα κανάλια πωλήσεων: Με τις αυτόματες γέφυρες που εγκαταστήσαμε στο moto-team.gr, τα προϊόντα του e-shop παρουσιάζονται πλέον στο Skroutz, στο Best Price αλλά και μέσω του Google Merchant Center στα αποτελέσματα, στις εικόνες και στην Αγορά της Google.


Υπηρεσίες που παρείχε η G&G

Ανάπτυξη ιστοσελίδας
Σχεδίαση ιστοσελίδας
Σχεδίαση λογοτύπου
Φιλοξενία ιστοσελίδας

Τεχνολογίες της G&G που χρησιμοποιήθηκαν

G&G CMS
G&G SEO Rules
MOTO TEAM Συμεωνίδης

Site: www.moto-team.gr

Πελάτης: MOTO TEAM Συμεωνίδης

Περιοχή: Καβάλα

Τομέας: Μοτοσυκλέτες, Είδη μηχανής και αναβάτη, Service μοτοσυκλέτας

Γκαλερί σελίδων από το www.moto-team.gr

MOTO TEAM Συμεωνίδης
MOTO TEAM Συμεωνίδης
MOTO TEAM Συμεωνίδης
MOTO TEAM Συμεωνίδης

Θα θέλατε μία παρόμοια ιστοσελίδα;

Καλέστε μας στο 2310-921682 ή συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας για να συζητήσουμε την ιδέα που έχετε για τη δημιουργία του δικού σας επιτυχημένου web site.